tisdag, juni 17, 2008

Dagens Facebook

Hey there,
Not too sure if i got this right, but did you spend some time in Sydney Australia waaay back in about 96 or 97?


Jag var 19 år, jag var solbränd och snygg, jag var glad i Gin & Tonic och jag hängde ett fåtal gånger - utan ens en puss - med en pojke som hette Matt. Hans efternamn är oklart, men han bjöd mig på glass på sitt café, hade en del av sin orms (!) ryggrad (!) i ett läderband (!) runt halsen (!), han kallade mig sweetheart och han introducerade mig för Jeff Buckley.

Elva år senare - finns han i min inbox. Det har gått ett år för varje timme vi hängde, eller nåt. Mycket charmigt, otroligt bisarrt, jag gillart.

PS. Jag och Challe bodde högst upp på flygbildens udde, Queenscliffe i Manly, Sydney. Bästa balkongutsikten ever!

1 kommentar:

Unknown sa...

hardcore med halsbandet runt nacken - jag gillar honom