onsdag, augusti 06, 2008

Vem kan tänkas mutas till att flytthjälpa mig?

Hej babes!

Jag behöver flytthjälp - troligtvis blir det en två/trestegsraket

den 13 eller 14 behövs hjälp att lasta en bil - sedan vore det bra om någon följde med i bilen och hjälpte mig flytta in skaer i Karlstad...

Inflyttning i bilen i Malmö förväntar jag mig att jag har en del flytttjänster att casha in - den som följer med i bilen till Karlstad får typ 1000 spänn förutom resor och mat...

är det någon som vill/kan?

sedan funderar jag på att ta typ lådor och bokkassar den 23 augusti, då räcker det med att bära in saker i bilen så hoppas jag kunna ta ut det själv i soliga Karlstad

2 kommentarer:

klenin sa...

Den 13/14-17 augusti kör jag själv trestegsraketen Höör-Österlen-Oskarshamn, så jag kan tyvärr inte hjälpa dig baby. Är inte helt säker på om jag tar mig iväg den 13 eller 14 dock, återkommer om det.

Betty sa...

Vi har ett litet problem...eftersom jag tillhör de som står i skuld...jag är i Kalmar dessa vardagar och har flera viktiga möten som jag inte kan boka om.

Däremot den 23 augusti kan jag lasta böcker så det står härliga till! Den uppgiften paxar jag! Du kan lugnt sitta kvar i bilen under tiden.