måndag, september 29, 2008

Vänner!

Nedan ser ni femte posten med noll say what.

0. Nada-zip-zero-fucking'-nothing.

Ska vi skrota eller bota? Eller ta paus? Vem läser bloggen? Fyller bloggen någon funktion år 2008? Eller är det bara jag? Ska vi konvertera till något annat eller inget? Vad har hänt? Ok ja, jag vet, det har hänt en jäkla massa grejer. No more den som flaskan pekar på, bad i fontänen på Gustav, pärlplatteligg eller all-nighters som slutar med att någon vomiterar en flaska rött över ett helt badrum efter att ha kollat på egenproducerade lowlowlow budget grafitti-dokumentärer i soluppgången. Man flyttar, jobbar, byter fokus och har sina ups and downs. Det är som sig bör.

Men. Tvåsamhet, jobb, flytt, barn behöver väl inte betyda mer än fysisk frånvaro? Eller är det fejjan?

På onsdag föreslår jag lunch. Jag tänker mig Siesta. 12:00? Who's up?

6 kommentarer:

klenin sa...

Räkna med mig på Siesta.

Tror lätt att bloggen lider pga fejjan, men jag gillar den. vad tycker ni andra?

Unknown sa...

Jag går in varje dag och läser. Ja, jag kommenterar kanske inte, varför är oklart. Men läser gör jag likt förbannat.

Själv har mina inlägg nog dött ut av att jag inte känner mig så inspererad att skriva stockholmsgrejer, det känns som jag rör mig på en annan planet än er. Solde har jag varit på två gånger tex, fattar inte grejen. Siesta vet jag inte var det ligger, osv. Men jag kanske just därför ska peppra er med saker från min värld.

Unknown sa...

jag har svårt att komma in med min gamla adress då jag har en gmail adress - jag kan inte ändra adressen - så därav min fråbvaro + att jag som helena har tänkt att det kanske räcker med fejjan ... men jag vet inte ...

Erik sa...

Ok, då kör vi på då.

Ja la till rss igår, det kan man använda nu. Betty!

Katten; då får du väl skriva att du inte fattar grejen med Solde och dissa oss, hallå?! Där har du ett inlägg.

klenin sa...

Jag tycker inte att det räcker med fejjan, var kanske lite oklar. Notesfunktionen funkar ju inte som ett inlägg här; om jag nu vill outa att jag just nu fascinerats av Tomas Ledin så tycker jag att det är roligare att berätta det för er än, säg, min barndomsväns amerikanska mans syster som jag reste runt i Grekland med 2004. Dock inget ont om Victoria Tomei Reinhart (snyggaste tjejen med tyngsta namnet, för övrigt).

Bloggen är vi, och vi är bäst! Tänk bara på Puffens "Happy Times". Där är fejjan finemang!

Betty sa...

RSS tror jag minsann har funkat förr :)men jag är glad för det!

Jag gillar bloggen! Jag vill ha bloggen. Men jag känner att jag tappat pennglöden en aning...tappat både tempo och Tempo. Men jag vill, vill ha kvar!

Sen tror jag också att fejjan är en av skurkarna i dramat.

Imorgon så sitter jag i Nice med ett glas alkoholhaltigt. Annars hade jag inte missat en dejt för allt i världen!