torsdag, november 24, 2005

Nu har även jag hittat hit!

OK, första inlägget även från mig!

Igår skubbade jag från jobbet. Spenderade dagen med att fixa alla adressändringar, få killen på Radical Sports att bli lite kär i mig, byta sladdanordning på en lampa, snicksnacka med Coffe och komma ett steg närmare en möblerad lägenhet.

Och så tränade jag så att det svider i magmusklerna idag! Min vana trogen svassade jag in i Övre Hallen på Parkmöllan, men till min fasa är min käcka, blonda, flickiga ledare sjuk! Iställer står där en kvinna med muskler som en bilmekaniker, iklädd ett linne som avslöjar feta tatueringar. Som om inte det var nog var hennes halvkorta hår prytt av ett jävligt army pannband och så spelade hon bara aggromusik! "Det här ska väl inte vara så svårt om ni gått på step-pass innan" sa hon som en uppmaning innan hon började med de en miljon stegkombos hon hann med på en timme. Alla, inklusive jag, blev livrädda och kom av sig av rena skräcken. Det var som BOOT CAMP!

Kvällen avslutades dock lite bättre med OC:s säsongavslutning. Spenderade natten med att drömma om att jag var ihop med Seth Cohen. Eller Adrian Brody, jag vet inte riktigt. Het snubbe var det iallafall.

2 kommentarer:

Betty sa...

Jag kan inte ikväll. Jobbar till 8 och sen ska jag hem till D. för att kolla på filmen The Librarian...kan va en storfilm...

klenin sa...

Mm, jag kom på att jag behöver börja spackla och sådär också, så jag redigerade bort min mening om att gå på Tempo ikväll.