tisdag, november 22, 2005

Tempo och musik

Jag ska nu masa mig hem från skolan. Har suttit i studentrådsmöte i 1 1/2 timme...och eftersom detta är så kul så har jag helt plötsligt även sagt att jag ska vara studentrep. i en arbetsgrupp om Bolognaprocessen. Fan vad b jag är. Jag tror att jag försöker kompensera för att jag inte blev inröstad i elevrådet på gymnasiet när jag var kär in ordföranden..Joel tror jag att han hette...och det är inte superkul att va studentråd.

Blev jag inröstad denna gång? Nej hej...jag anmälde mig själv.

Tempo imorgon röstar jag för. Plus konsert på KB för 50 kr. Vid kl. 8 (alltså konsert då)! Det är Maria i min klass som ska spela med sitt band. Jag vill gå...Johan, Puffen ni borde inte va sena...tror nog ni båda har ett gott öga till henne...

http://www.billiethevision.com/


De är förband till The Pipettes

5 kommentarer:

Boogie sa...

i´m in, har jag första tjing nu...

Unknown sa...

jag ska ju som sagt simma men kan höra av mig då jag är uppe ur bassängen - jag kommer fjärilssimmande till kb

Boogie sa...

Betty när och vad ska vi göra? Är det tempo först eller är det direkt till kb 20.00?

Unknown sa...

Jag måste läsa texter inför studenternas slutsemnarium ikväll - bläää

Men på fredag är jag fitta for fight!

Betty sa...

Först Tempo, sen KB. Det kostar 90 spänn så jag är lite tveksam om vi verkligen ska gå. Vi kan ju bestämma oss på tempo...

Ska vi säga 19:15. på tempo?