onsdag, juni 03, 2009

ute på grönbete

jepp så var man ute på grönbete igen

lyckades knulla över klassgränsen i fredags
började med punch på en båtklubb slutade naken i en säng på mariatorget

killen kan komplimanger, vad sägs om följande efter att jag beklagat att jag inte kan få skägg

" ditt ansikte är så bedårande att du inte behöver dölja det bakom mörka hårstrån. Det skulle vara en lika stor förlust för världen som att täcka över alla louvrens konstverk med lakan. Människans synsinne skulle förlora sin mening"'

5 kommentarer:

Unknown sa...

vet inte riktigt hur jag ska kommentera detta.

Boogie sa...

Jag tycker att han höll en jämn nivå i sin komplimang, all in från början och sedan ingen återvändo...

klenin sa...

In your face Poetper!

Erik sa...

Jag har en inre bild av hur han ser ut precis när han säger detta med ett punchglas i handen. Jag kan inte uttrycka det i ord. Men jag gillar det

David Jonsson sa...

åter börjat stalka er blogg, gillar det skarpt, speciellt att ta del av den via er audiofeed. Hoppas ni utnyttjar det.