fredag, oktober 16, 2009

Galet

* Gröna klänningen från nyår - check
* Svarta sidenblåsan från sist fall jag ångrar mig - check
* Sönderdansade men bekväma sandaletter - check
* Tjusigare men skavande pumps utkastade av bekvämlighetsskäl - check
* Svart kuvertväska - check
* Kuvertväska i guldfärgad fejk-krokodil fall jag vill vara crazy med galamått mätt - check
* Smycken - check
* En svart sjal om det skulle vara kallt - check
* Strumbyxor + extrapar och axelbandslös BH - check
* Önskemål om bl.a. Sveriges mest mediala historiker till bordet - check.

I helgen är jag i Stakka, på måndag i Blå hallen och Gyllene salen. Redan nu ganska så jätterädd för att råka bli full. Jag tål noll nuförtiden och sist skålades det för många obskyra men dock historiska händelser vid mitt bord.

Inga kommentarer: