fredag, oktober 02, 2009

Min nya kärlek

Det är dags att outa min nya kärlek, juicebaren Redfellas i samma lokal som Buongiorno (Principessa) låg i. Jag är helt såld på Gremlins med äpple, kiwi och mynta och Strawbissimo med jordgubbar, äpple och en sa-TANS massa ingefära. Var där idag igen och insåg då också att de har dagens sallad för 59 pix! Och som lunch med dagens juice för 79! I ren lycka slog jag till på en wasabi caesar salad som man fick hem i en oversizad papp-kinabox med metallhandtag à la hink.

Snart öppnar de på "Citykajen" också (vid Barista, Apoteket mm nära Orkanen) och flyttar detta till Hansagallerian.

Jag tänker att man kanske kan få flytta in. Bygga bo under råsaftscentrifugen.

3 kommentarer:

Betty sa...

Lunch på fredag?

klenin sa...

Ja! 12?

Erik sa...

Nästa vecka! ja!