torsdag, februari 18, 2010

Rädda Puffen!

Hade följande mail i min inbox i morse från en orolig vän, som väljer att vara anonym.


Jag är orolig.Erik har gjort ett statusinlägg. "Erik Ingemansson OS 10 (.5.8)"


Detta refererar till OS som pågår men lika mycket ett operativsystem för mac. Han har blivit en riktig tönt. Vi har förlorat honom...

Anna, du kan lägga in detta på palekings bloggen så kanske någon hjälper honom. Eller så startar vi en grupp. "Vi som vill ha Puffen tillbaka"




Är det dags för en konfrontation?




4 kommentarer:

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Betty sa...

Om vi kan döpa vår insats till "The gang gives Puffen an intervention" och vi pratar amerikanska hela tiden är jag med.

Puffen sa...

Som den akademiker jag förutsätts vara kommenterar jag likt en dito.

"Centralt för kreativitetsbegreppet är det nyskapande, att kombinera ting på ett oväntat sätt..."

(http://www.aleph.se/Projekt/Handbok/Kreativ.html)

Kanske tveksam källa men kl är 03:51 och jag har käkat en syrlig njure till middag – insvept i bukväv. No offence men jag föredrar faktiskt Italien (mi piache la zuppa e anche la pizza!). Dock en jävligt trevlig afton!

klenin sa...

Vi måste rädda honom av en massa olika skäl.