tisdag, december 18, 2007

Idag har jag...

* fått beröm för min höga arbetsmoral (tidig morgonkaffe)
* ätit teriyakilaxen på Koi med Johan från Bra Böcker
* korrekturläst så in i bängen
* lärt mig att relationen mellan durtons- och solmisationssystemet är oerhört komplicerad
* MSN:at, hotmailat, facebookat


* till min fasa insett av Olle Ljungström är 46 år gammal och att jag därmed är svag för medelåders alkisar (iallafall en)
* bloggat
* lyssnat på Belinda Carlisle på repeat via YouTube.

...vad har ni gjort?

4 kommentarer:

Erik sa...

bara jobbat och snusat. Och det gör jag fortfarande!

Unknown sa...

jag har haft svårt att sova i natt - läste om Persepolis - åkt till Helsinghora - sagt hej till alla kollegor och berättat tusen gånger om hur det var Canada - haft möte med Kicki - avstyrt att handleda Emils bästa kompis pojkväns examensarbete, fått igenom att jag skall vara halvtid på Icomm efter februari - haft julfika på jobb - åkt hem - tränat bodycombat - tagit ett bad - kokt lax och gjort salsa

Betty sa...

Jag har jobbat, nästa inte alls fejat eller annat privat, ätit lunch med Mr J och jobbat.

Sen så har jag tagit hem 7 glasögon på prov. Ätit middag med Emma och därefter gått på 2 1/2 (!) julkonsert på konserthuset (!).

Boogie sa...

mest dåssat hela tiden