fredag, december 21, 2007

Update

Nu har jag och e "gjort slut" eller vad man nu säger

Det känns bra

Han vill fortfarande inte ha ett förhållande, och jag vill inte ha det som i somras.
Dessutom har jag varit/ är jag känslomässigt förvirrad eftersom jag och p har börjat flirta igen.

Jag vet att inte alla av er samtycker, så jag har legat lågt med det.

Men dessa två historier har gjort hela mitt känsloliv förvirrat de senaste veckorna.

Nu är det lite mindre komplicerat i alla fall, nu finns det bara en karl att ta ställning till.

...
om jag klarar denna julen utan cigg kommer jag förbli rökfri resten av mitt liv!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lilla shake. Jag lovar att inte vara förmdömande, det blir som det blir ibland när det ska vara känslor med i spelet.

Men...va fan, du kom väl hem förra söndagen? Hur har du hunnit med allt det här?

Unknown sa...

Åh - det här startade innan jag kom hem

klenin sa...

Jag säger som du sa till mig: är du nöjd så är jag nöjd!

Erik sa...

Om alla är nöjda är jag också nöjd. Om man ändå kunde jobba med uteslutningsmetoden själv! Jag gillar tanken att jobba sig ned i antal potentiella partners.