måndag, april 21, 2008

Nehej nu är det jag som ger mig ut i solen. Själv. Måste få något i magen. Korv med bröd? Sushi? Varför ska det alltid va så jobbigt att äta själv. Kanske sätter jag mig vid ett bort på Knutan. Jag skjuter städningen och disken framför mig. Kanske är det min bästa syssla...att skjuta det hela framför mig. Imorgon tänker jag mig att jag ska ha en arbetsdag på någon lokal i stan. Läsa på inför mitt nya jobb och göra styrelsearbete...så idag får unna jag mig om det inte blir som jag tänkt.

Just nu är jag extremt inne på att ta bil till Slottet och sen ta tåget för 250 kr ner till Cannes ytterligare en vecka till och sen flyga hem med Sterling för 200 kr....

Jag har i alla fall formulerat mig väldigt juridiskt korrekt kring grann-frågan idag. Så nåt vettigt har jag i alla fall gjort. Förutom att kolla resvägar inför sommar-peppen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

du måste uppdatera mig i grannfrågan. Har bara sett en irriterad FB-status och nu detta.

Betty sa...

Vi tar det i ett dolt forum. I will tell all.