torsdag, april 17, 2008

Yelle

Jag hastade mig till en biljett i fm, någon annan som ska gå?

3 kommentarer:

klenin sa...

Jag tror Puffen håller med mig när jag säger att det krävs nåt som Pastell för att Jeriko ska hålla måttet.

I lördags stod vi där i kön, halv två typ, Puffen och jag, mitt bland lejonmanade och fluffönade korridorsstudenter från Lund. Kommentarer som "det får jag säga för att jag är så gammal, jag är faktiskt 20 år" och "shit asså, min brorsa jobbar ju i insläppet på ett ställe i Lund ikväll, vi skulle varit där" haglade. Och där stod jag och kände mig alldeles för gammal, för övrigt iförd en klänning som fick Puffen att spontant fråga om jag verkligen skulle "gå ut sådär" när jag tidigare under kvällen dök upp hos Boogie. Och till skillnad från killen som försökte ragga på tjejen bredvid genom sin bror Dörrvakten, var vi uppriktigt lite sura för att vi aldrig kom med på gästlistan.

Men det var ju inte det jag skulle säga, poängen med det här inlägget är att jag hoppar över Yelle. Ha så skoj!

Betty sa...

Eftersom jag inte har biljett antar jag att jag inte kommer komma in...jag ska ha frisyrkväll med Stina, Emma och Emma...vi ska dricka massa vin så chans finns för utgång på riktigt. Så Yelle säger jag om jag får bestämma när kvällen är sen.

Unknown sa...

Jag ska försöka få biljett