onsdag, maj 14, 2008

blää

Usch

det känns lite trist just nu
jag vet int eom det är en postavhandlingsskrivande fas som gör att meninglösheten infinner sig...

hösten som halvtids kursansvarig på ett mkvprogram vars sökantal har halverats känns sådär kul, och vart ska jag få resten av mina pengar ifrån?

inga bra hångel i sikte förrutom en blatte i västra hamnen som låter som Zlatan, fast han är inte så kul...

åker till London på fredag, men det känns inte heller fantastiskt - jag vet inte om jag blivit bortskämd, eller om det typ är livet som bara gör sig påminnt?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du är bortskämd.

klenin sa...

Jag tror att du och jag ska luncha på Amore. Imorgon? Eller på fredag?

Betty sa...

Okej, du har typ

1. Skrivit en avhandling
2. blivit typ chef
3. är en jäkel på att hitta hångel
4. ska åka utomlands för typ 3 gången i år...
5. Det är sommar (typ)

Ditt liv kunde vara en aningen sämre.

Unknown sa...

skitbra där

jag får helt enkelt rycka upp mig, och sluta gnälla

imorgon skall jag spika min avhandling och på fredag morgon åker jag till London, men kanske lunch i nästa vecka?

Jag kommer hem på måndag

Jag glömde förresten att beklaga mig över att jag har gått upp i vikt

men nu skall jag vara tacksam åtminstone månaden ut

Betty sa...

vi vet ju alla :

1. att muskler väger mer än fett.
2. att du inte är unfit på ngt sätt.
3. att du kan behöva lite mer hull utifall kriget kommer
4. att du är den mest trimmade person jag känner
5. att gå upp i vikt kan ibland vara bra.

Så ingen fara på taket darling.