fredag, maj 23, 2008


Sitter på tåget, det står still i Hässleholm.

Är det ngn som läste intervjun med Linda Skugge i DN Söndag? Läste nämligen precis rundabordsamtalet med bland annat Tarik Saleh om pengar i senaste Bon. Funderar på om de menar samma sak när de säger att de inte fattar folk som inte jobbar häcken av sig. Den ena låter så jävla otrevlig och den andra helt vettig. Ni kan ju lista ut själva vem som säger vad...återkommer när jag har citat och kollat om mitt minne håller. Så kan vi diskutera.


I övrigt har jag ätit följande luncher under min tid i Kalmar:

Biff med löksås och potatismos
Panerad spätta med kapris och kokt potatis
Raggmunk
Schnitzel med potatis och sås
Baconlåda

Nu satte sig en fullgubbe precis framför mig. Han luktar sprit och snyter sig i en servett. Härligt.

Snart är jag framme! Hurra.

Inga kommentarer: