tisdag, september 30, 2008

Hej!

En passus (heter det så?) till Puffens inlägg. Just nu skulle jag väldigt gärna skriva av mig på bloggen. Just nu är jag så jävla pisstrött på någon i min fysiska närhet (men INTE i min känslomässiga) om jag nämner vind fattar ni nog...men det är detta som är en av grejerna angående bloggen numera. Även om jag ogillar vill jag inte riktigt hänga ut. Konflikträdd. Yes. Ni känner mig. Sen är det där med Kalmar också - jag har inte riktigt fått distansen ännu för att kunna skriva om det hela. Återigen - jag vill inte riktigt skriva om jobbet och det är ju där jag varit mest.

Och det blir inte riktigt bättre av att man tappat pennglöden. Men jag har stora förhoppningar när jag fåt tummen ur och skaffar mig en kameramobil. Jag ser en ljusning för bloggens och min relation.

1 kommentar:

klenin sa...

Jag är mest glad över att Puffens inlägg fick sånt resultat. Så fint att vi vill ha kvar bloggen! Men vilka är egentligen Lou, Elin, emma d och Boogie som står i högermenyn bland våra namn? Anyone?