söndag, februari 01, 2009

skuttat över från singelhagen

Jaha - då var det dags att offentliggöra det, och eftersom jag inte har någon status (och tänker ha det så) på FB så får jag göra det här, jag har nu skuttat över från singelhagen som Mia och Klara skulle uttrycka det.

Jag och turken är ihop, ett par, så fram med skumpan och serpentinerna. Det är en bra kille 27, student på konstfack, dessutom gillar han mig, eller som han säger "jag är perfektionist, och jag är kär i dig, alltså måste du vara perfekt"
Han fick ligga...

5 kommentarer:

Unknown sa...

det var som fan.

Unknown sa...

Cch grattis, eller vad säger man? Så kul - det kanske passar bättre att säga det.

klenin sa...

All in Turkiet som vi sagt förut, I like it! Sthlm söderort - det är där det händer.

Betty sa...

Hohoho! Trots suddig bild så säger jag: snyggo!

Boogie sa...

Den kommentaren är värd en eloge, snygg komplimang.