tisdag, november 29, 2005

Paint Kings + IKEA

Vad fina ni är allihopa som bidrog med målande, brunchande och allmän trivsel i helgen! Jag målade det sista igår och är numera ännu mer tacksam för att Anna styrketränar och därmed rollade i princip rubbet utan att blinka i söndags! Jag är mör i axlarna idag trots att jag gjorde både Krigaren och... äh. Fint också att du Betty fixade frullen förutom målandet!

Så vad ska man säga - jag och min nya roomie Jakob trivs som attan!

Allt detta ska firas med en tur till IKEA på fredag eftermiddag innan bion. Nån som vill med?

5 kommentarer:

Erik sa...

Det var så lite så Helena. Det klart man hjälper till när det ska till att målas. Hoppas du blev lika nöjd som jag, tycker det blev jättebra!

Fredag eftermiddag på IKEA is the shit!

Betty sa...

Prima att man kunde hjälpa till. Som vanligt drar man tyngsta lasset....känner mig helt mörbultad...och framförallt Sprinwaters insats var väl som vanligt enastående....

som sagt fredag...huvudstaden...medarbetande i filmens glamorösa värld gäller för mig....kanske får man även en glimt av en badguy vid namn Mik**l P**brandt....tänk om...

nu ska jag återgå till att kolla kvällspressen i pluggpausen.

Unknown sa...

Ja, det ver teamwork så att det stod härliga till i söndags.

IKEA- nej tack! Jag behöver egentligen ta mig ut men har nog inte tid innan bion.

För övrigt tänker Puffen och jag gå och käka pizza imorgon, onsdag.
Stället är Vespa eftersom jag inte nöjer mig med vilket skit som helst.

Vem är med?

Boogie sa...

Betty lungt och sansat vem hjälpte dig med att måla... är det rätt att äta upp handen som föder dig... ska på släktkalas imorgon så någon vespa blir det inte med poshdelen av gänget... och när ni åker till ikea är jag redan i sthlm och hänger på sofos coolaste barer... ni vet vad jag menar.

klenin sa...

Ooooh, Sofo...

Jag tränar som Anna numera vet idag (Vespadagen). Så ingen pizza för mig.