måndag, november 21, 2005

Springwater e trött

Hola.

Oh gud vad jag e trött, har inte sovit en minut i natt, gick bara inte att somna, tittade lite på tv och sedan tillbaka till sängen, läste lite bok och sedan tillbaka till sängen, gick upp och drack ett glas vatten och sedan tillbaka till sängen, inget hjälpte. Nu däremot skulle jag bara kunna lägga ner huvudet på tangentbordet och somna bums, orättvist.

Helgen var fantastisk, fredag med betty och krabban, lite middag, lite efterrätt, lite vin, lite drinkar och sedan massa mer alkohol och spel och dobbel, fantastiskt. lördag bara massa slöhäng och uppstädande av lägenheten, förberedelse för kvällens baluns, köpte thaimat, sedan förfest med, krabban, peter, lenin, katten, betty och david, alla på bästa humör och sedan kb med katten, puff och elin, träffade reia och carro, försökte fixa ihop carro med killar men hon stack så fort de kom så där stod jag med kärlekstörstande killar och ett konstigt leende på mina läppar, fantastiskt, jag och per krakoow gick också på ölletar runda, det gick sådär, men var himlans roligt, söndag bara massa dubbelbakis häng.

måste sova nu, hörs om jake the man och kanske ett tempohäng på förslagsvis onsdag.

det är minus ute...

5 kommentarer:

Betty sa...

såg allt du hade en annan titel från början...

Boogie sa...

sh är inget trevligt namn om den här bloggen blir utsedd till bäst i klass på storchampionatet för bloggar i wien...

Erik sa...

onsdag om jag är klar!

/p

Erik sa...

vilket jag nog inte är tyvärr.... suck

Boogie sa...

då kör vi torsdag med anna