måndag, februari 06, 2006

Bra skit helgen v 5

- S:t Gertrud – skönt ställe men nästa gång vill jag inte sitta i "matsalen"...
- Vatos locos forever! 173 minuters gängdramtik och övergestikulerande
- Cykla i solen och sedan kaffa på lördagen
- curryfisk, prrrrr....
- En fantasisk lördagsnatt. Alla var där! Malmös snyggaste gäng med hangarounds kilade stabilare än på länge.
- Dejt
- Spa och "Conan the barbarian"

Saker man kan fundera på så här i efterhand:

- Hur såg Pelles min ut när han insåg att han stod naken från midjan och nedåt mitt på retro?
- Minen på tjejen som försökte sno Z's tequila. Z slickade saltet från hennes hand, svepte tequilan, ryckte tillbaka citronen och gick därifrån.
- Att kräket fes Elin i ansiktet när hon skulle syna lappen på bakfickan för att se vilket märke det var på jeansen.
- Vem trodde Katten skulle barikadera sig i hennes lägenhet?
- Det var skitjobbigt att cykla till jobb i morse, när blir det vår?

Idag ska jag köra ett köksbord, känner att jag behöver det. Det luktar jättegott hemma hos mig nu. En full flaska diorparfym kraschade i golvet i lördags natt.

En grej till. Grabbar från k-na är inte grabbigare än andra, bara ärligare. Jag vill tro att det iaf ibland kan betyda roligare...

Nu snöar det vågrätt utanför mitt fönster. Lite kaos är visserligen kul men en vecka på lost-ön känns som ett bra alternativ.

Länkar som inte är länkar:

www.pabesok.se alkoholstillståndet är i hamn!

Shooting John (Dallas m.fl.), 3 låtar för nedladdning. Live i Johanneskyrkan den 13:e maj, boka in, det blir kandelabrar och vackert!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=37886611

över och ut!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Eeehhh... vem skulle INTE barrikadera sig i kattens lägenhet om tillfälle gavs? Det är det du ska fundera på istället.

Pelle naken på Retro? Vad missade jag där?

Tack för nyckellokaliseringen. Kunde därmed gå och lägga mig och se tillbaka på helgen som lyckad.
Förutom händelsen med mobiltelefonen då förstås.

Erik sa...

okej, okej, du tänker så. Men man tolkar saker på olika sätt utifrån olika saker beroende på ditten och datten katten, och omvänt likaså. Eeeh, det kan ju du klura lite på.

Betty sa...

Bra lägesrapport...men som sagt naken på Retro? Vad missade jag då gick hem med en gråtandes (!) Anna...och det var väl snarare i min lght hon tog in...inte hennes egen...

Förövrigt hoppas jag att du la märke till att det finns en stam i Conan som heter Aquilonius..oh yes jag är filmhistoria!

Och vad lärde vi oss av helgen: gråt ej över spilld mjölk. Den är sällan spilld.