måndag, februari 20, 2006

Resedagbok

Hej alla vänner.

Jag och Lenin tillbringade ju, som väntat, helgen i Köpenhamn med allt vad det innebär.
Det kommer så småningom dyka upp en redogörelse samt bilddokumentation på vad vi hittade på, men ni får nog hold your horses till Lenin har tid att tanka ner bilderna.

Men. Nu till syftet med mitt inlägg. Är det någon som är sugen på Retreat-helg i Blekinge, Das Mutterland, en helg i mars so just holla at me. Har fått förfrågningar om denna helgs vara eller inte vara på sista tiden så jag lägger in en allmän undran. Jag är helt ouppbokad hela mars månad så det är era planer och föräldrarnas planer som styr när var och hur. The Knife-helgen har jag redan noterat som mindre lämplig.

Over and out.

8 kommentarer:

Erik sa...

Jag vill, vill, vill!

Ska kolla mitt schema!

Unknown sa...

Då var vi två stycken.
Med Helena blir det tre.

Två platser till finns i bilen...

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Betty sa...

Jag tycker också att det låter trevligt. Men just nu är jag inne i en fas med maigsteruppsatsen då empiriinsamling måste planläggas samt eventulla jobbhelger på bibblan. Så jag väntar tills det dyker upp förslag på helger.

Men som sagt blekinge är ju alltid palekingland!

Boogie sa...

gud vilken bra idé, jag vill också... är helt fri hela månaden så det passar när som. jag kan inte köra bil men är grym på kartläsning och biltävlingar...

klenin sa...

Jag kan v 9, 10, och 11, alltså närsomhelst innan den 23 mars då jag får besök, och sen åker till Sthlm helgen efter då ni andra Knife-ar på Mejeriet.

Vår helg var finfin! Bilder kommer strax, tills dess kan jag teasa med en spontan topplista:

* Katten och Lenin får finfin service av servitören på Bibendum - ett blivande stamhak där personalen chillar och en prettosnubbe i svart kavaj ogenerat ger Lenin the eye medan hon själv fokuserar på jeansrumpor.

* Katten och Lenin raggas upp av två småkids som flyr i panik då det upptäcks att vi pratar svenska.

* Lenin ber en söt pojke om en cigg med resultatet att han ger mig den han röker för tillfället. Två minuter senare har han lämnat lokalen.

* En kille pratar med Katten med motiveringen att "han gör det för att vara snäll".

emma d sa...

Mysigt med en retreat-helg! Det låter lockande att hänga på om ok och plats i bil finns o.s.v.

Har dock pratat lite löst om att möta upp med min familj Stockholm ngn av helgerna i mars men jag vet inte om och när, inte helt lätt att bestämma ngt med min släkt …

Unknown sa...

Jag får det till att vecka 12 och 13 är upptagna, plus att jag ska på fest den 4 mars. Då har vi vecka 10 och 11 kvar. Jag checkar med päronen om vad som passar dem bäst. Har ni synpunkter/övriga önskemål/allergier så kom med dessa.