fredag, mars 07, 2008

Ett kärt återseende.. och ett till





Olika dans, lika briljant!

6 kommentarer:

Boogie sa...

nu kan jag ta helg, perfekt avslutning, tack!

Betty sa...

Så många minnen. Åhå!! Maria från min gymnaiseskola dansar i Kaah-videon. Första gången jag såg Bob Hund live var på Röda Sten i Gbg på Kalas. En okänd tjej frågade om jag var nykär för jag såg så lycklig ut. Fina tider. Kahh back-stage på Hultan. Iskallt stod han bredvid och kollade dansgolvet, kommer du ihåg det H?

Tider. Fina tider.

klenin sa...

Ja, visst kommer jag ihåg det. Han stod helt still. Med stil. Själva dansade vi med Revolver-killarna och önskade innerligt att Håkan Steen skulle flytta sitt ass från dansgolvet. Kommer du ihåg DET?

Min favoritsekund i Kaah-videon är 0:12-0:13, när tjejen (killen?) dansar på tån. Det är just det att hon liksom bara låter tån vara kvar i golvet, hon dansar inte PÅ den som en balettdansös.

Unknown sa...

oavsett hur cool han var då så har en ölmage nu. jag kommer inte över det, hur jag än försöker.

klenin sa...

Ånej, jag hade glömt att du upplyst mig om detta. Men; det man inte sett själv är inte sant. Eller nåt.

Betty sa...

Ignorering är bästa medicin.