tisdag, mars 25, 2008

Vänner!

Jag kommer att inta Skåne till helgen. Lunch ligger på förslag på fredag för de som är intresserade och kan möta upp, mitt kontor ligger i Västra hamnen om någon finns i närheten.

Fredagkvällen kommer nog bli lite familjekväll, sedan träffa äldre släktingar och annat under lördag förmiddag. Men sedan resten av helgen håller jag lite öppen för att se om det kan klämmas in lite Palekingshäng!?!

Har lite andra människor att träffa också men kanske en utgång på lördag kväll?
Eller söndagsfika? Eller lördagsfika?

4 kommentarer:

Betty sa...

Jag kan ses!

klenin sa...

Emma D och jag är också lunchsugna. När och var?

Betty sa...

Jag kan runt halv tolv och är mkt nyfiken på den nya italienaren i hamnen...vad sägs?

Måste vara på Södervärn sharp 13:00.

Unknown sa...

jag kan när som var som

italienskt har jag aldrig varit tveksam till. Shoot!