tisdag, mars 11, 2008


Mycket som händer nu i mitt lilla huvud...alltpåengångalvflyttslutpågamlajobbetförattbörjanyttjobbletalägenhetbygganydelilägenhetgöraettbrastyrelsearbeteuppdaterahemsidaupphandlaekonimipendladubblaboenden...det snurrar helt enkelt. Ser fram emot juli...slottet. Att slappa och att inte tänka på så många saker som inte är beständiga eller planera för att det måstes...
Ser fram emot nya jobbet som fan. Ser fram emot att saker och ting förändras. Så se det inte som en klagovisa, snarare ett konstaterande om att det är mycket nu.

3 kommentarer:

Unknown sa...

jag ser fram emot att svimma i någons armar och inte vakna upp på en vecka

jag ser fram emot rödvin på slottet

jag ser fram emot pensionen

Unknown sa...

Jag ser fram emot att få reda på vad en Test Manager är - eftersom jag tydligen är det i mitt nya projekt.

Jag ser fram emot att dra till Tokyo och bara lägga undan funderingarna kring vad en Test Manager är i 8 dagar.

Jag ser fram emot rödvinständer i en veckas tid någonstans i Loire-området i sommar

Jag ser fram emot att träffa Palekings live snart, inte enbart genom den virtuella världen.

Boogie sa...

jag ser fram emot att bli pappa

jag ser fram emot sommaren med tillförsikt, nu har det varit höst sen i juli...