onsdag, januari 11, 2006

Helgplaner utan bio

Hej gänget!

Det blir ingen bio för mig på fredag...utan Krabban och jag har pratat om att gå och bowla. Det kostar 70 kr / person och timme. Det om man är 4 personer. Så först till kvarn som vill hänga med oss på Kronprinsen. 2 platser. Frågan kommer också ges till några av Krabbans vänner.

På lördag kommer jag hålla mig inomhus kvällstid. Om det är någon som vill spela spel hemma hos mig är no välkomna hem till mig kring 8-snåret. Hoppas att jag kan locka hem er...

Puss och kram för nu.

5 kommentarer:

klenin sa...

Spelkväll låter briljant, och jag är sjukt sugen på bowling också! Och om vi blir fler än 4 kan man ju boka 2 banor bredvid varandra - the more the merrier!

Betty sa...

Det är klart! Om vi är flera som vill spela så gör vi så klart det...det var mest ett safe för mig...så att jag inte behöver ansvara för ngn annan än mig själv.

Jag räknar dig Lenin till Team Klo(t)ningarna...eh...i brist på fantasi.

Boogie sa...

mormor fyller 75 på fredag so I´m out of the discussion, men lita sällskapsspel på lördag låter prima, allt som e gratis är välkommet en månad som denna.

ses löradg alla spelglada djävlar...

emma d sa...

Betsy baby, jag kommer gärna till dig på lördag och spelar sällskapsspel! Om inte förr så ses vi på lördag.

Erik sa...

Jag är med på spel på lördag!