onsdag, augusti 16, 2006

Dagdrömma

I lördags, efter ett par glas Turley förvisso, diskuterade jag, Anna och Elin att vi borde åka på en gemensam charterresa över nyår. Jag tycker att det är en lysande idé, fyllesnack till trots … Det skulle kunna bli lite av en favorit i repris av London-resan.

Vi pratade om att åka till ett varmt resemål men ett annat alternativ är ju att åka på skidresa antingen till Alperna eller till de svenska fjällen.

Det är lääänge kvar till nyår men jag tycker ändå att ni alla kan suga på karamellen ett tag … Ngt att dagdrömma om iaf när vardagen känns som tråkigast (vilket är fallet för mig just nu, en s.k tankepaus mitt i allt jobb som måste göras).

6 kommentarer:

Unknown sa...

Ja. Och fram tills dess tycker jag att vi börjar spana på retreat-helg i Palekingland. Dallas är också med på noterna, andra hangarounds kan ju också få tas med i beräkningen.
Börja bomba mig med vilka helger det passar/inte passar. Tänker mig slutet av spetember-hela oktober-början av november är den tidsperiod som gäller.

emma d sa...

Ja, gärna retreat-helg! Jag är typ kokt hela september. Oktober/November kan jag närsom, åker ev. bort första helgen i okt. Alltså, blir återhämtningshelgen ngn helg som passar är jag helt klart på.

Betty sa...

Jag kan inte bokmässehelgen för då är jag i Uppsala och firar pappas egen dag: Ackedagen tillsammans med akademins grädda. Annars kan jag när som helst, men helst inte ibörjan till mitten av oktober för då sticker jag eventuellt på semester söder ut.

Unknown sa...

den 19 eller 20 oktober kommer jag att ha 30 fest - spara den helgen

Betty sa...

Jag föreslår fredagen den 13 oktober...då kan allt hända.

Tycker även att charter låter prima! Vet dock inte hur det kommer se ut med pengar eller semester. Men det hade varit fint.

klenin sa...

Hörvik - anytime! Mer avancerade planer än så är jag inte i stånd till just nu.