tisdag, augusti 29, 2006

Upp till bevis!

Kul, nu har vi spammats via bloggen också. Trodde i min enfald att det var vår egen privata sfär.

Men det är inte därför jag skriver. Ni har väl alla sett Nöjesguidenlänken som jag skickat ut. Tycker det är dags att gänget börjar visa vad det går för. Det var hur länge sen som helst som vi bara hängde på Tempo/Metro/div kaffebar en helt vanlig tisdag. Nu handlar det om förbestämda AW-öl, fester som planerats veckor i förväg, svampplockarrundor, sykurser mobiltelefonjakt. Roliga aktiviteter allihop iof men jagh saknar uppsluppenheten som tidigare var synonymt med Palekings.

Varför inte satsa allt och slänga iväg ett sms till kompisarna med "Metro om 20?". Ibland förlorar man, men de gånger man vinner vet man att livet är värt att leva.

Nu kan jag själv bidra med att skriva "Rasoir torsdag?"

4 kommentarer:

Unknown sa...

babe

jag skall till Birmingham och uppträda på en workshop (sjukt mallig)

sedan har ju jag gått och blivit kär också, men naturligtvis skall det inte å ut över pk

Betty sa...

Rasoir torsdag gäller!

Sen har jag varit dålig på aktiviteter på sistone. Det är det nya jobbet och pendlingen som tar på min krafter. Det är så mycket lättare att stanna i soffan. Vilket inte alls är bra för det blir man tjock av, trött av och oinspirierad...motsattsen till att hänga i goda vänners lag.

Erik sa...

Jag tar inte åt mig. Jag kommer att passera Mys vid ca halv 6 idag men min nylagade cykel. Om någon mer är där stannar jag till och dricker kaffe.

klenin sa...

Jag är lätt med på torsdag - Anna, count me in som din plus-etta.

har varit hos en kollega idag på nån slags smalltalk och vin. Glömde min tröja i soffan. Smart.