tisdag, februari 05, 2008

Pucken glider INTE in i mål.

Det spanas på dansgolvet. (It's tha game..) En person sitter ensam i en soffa på en klubb och är attraktiv. (ja, ni vet hur det känns. Tha game.). En annan person kommer fram och säger hej och det småsnackas. (it's tha game..) Det utmynnar i att en fika föreslås och det byts nummer. Det trycks på fel siffror i mörkret och det korrigeras och dubbelkollas. (it's tha game..) All set och natten fortgår. Sms skickas och mottas två dagar (it's tha game..) senare, nästan ett dygn går innan svar. (it's tha game..). Den ena fightern har tydligen redan ett förhållande. Game Over. TO eller WO? Och vem vann?

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad skall man säga monsieur le Puff?

Jag vill inte vara ensam. Jag vill inte vara singel. Jag tänker mig att det är ball att vara ihop med en bra kille.

Men samtidigt så måste det vara roligt, vara kul att hänga och inte framkalla ångest, en göra en sömnlös och irriterad.

Jag valde att dumpa Pontus. Visst jag hade fått en mörk dansare till karl om jag hade valt att spela med i hans spel. Men hade jag blivit lyckligare? Hade jag skrattat mer? Jag tror inte det.

Men frågan består; är jag en vinnare, och i så fall vad vann jag?

Erik sa...

...and from now on, this day we will celebrate:... INDEPENDACE DAY! (applåder och hurra en masse)

Eller jag vet inte...

TK ska det stå föresten.

Betty sa...

Jag vet inte riktigt vem som vann i helgen...helt klart förlorade tjejen.

Kaffet sa...

it's tha game...