söndag, april 06, 2008

Jaha, vad tycks?

Vilken blir er favortit i vår?
Kommer ni satsa på den sportiga looken?



Eller kanske den lite mer "sassy" sexiga? (Bruksanvisning ingår)

Update; måste kanske förklara hur de här bilderna ens hamnade i mitt synfält. Miashopping...denna Miashopping, beware! Jag ville ju bara handla lite trevliga billiga undisar.

Länkingressen löd; Kroppsnära; (...)underkläder för både henne & honom med bra kvalité och stilsäker design till låga priser. Visionen är att kunna erbjuda det bredaste sortimentet för alla smaker och alla storlekar lättillgängligt på nätet med snabb leverans och flera betalningsalternativ.

Och det första jag ser när jag klickar på länken är de vita kalsipperna. Jag var tvungen att dela med mig och kan varmt rekommendera att ni förstorar bilden. I alla fall om ni är tjejer och vill bli permanent osugna på sexuella relationer med män.

1 kommentar:

Boogie sa...

Jag avgudar den lilla bilden som förklaring till de svarta, "här skall kuken placeras".