söndag, april 20, 2008

Min baby gillar bara mig

Mina sweeties, jag har fixat biljetter till mig och Lillen till En Afton Med Nina Simone den 30/4. Vet att du ville gå innan Trasan och nu är det inte så himlans långt kvar! Eftersom det är Valborg då och klubb efter konserten tror jag förköp är ett ännu bättre tips än vanligt. Mia & Jeppa, Kräket mfl kommer också.

Ingen av oss är väl sugna på Debbans burgare igen - eller på häxblandningar i park - så ett förslag är att vi helt enkelt käkar middag ihop nån annanstans innan, om nån av er vill med överhuvudtaget that is. Hemmamiddag eller utemiddag kan ju få visa sig. Vad säger ni?

Puffen är i Paris då vet jag, Katten intar Skåne först dagen efter, men resten av PK - är ni med eller har ni andra planer?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har precis köpt biljett till Nina
och jag vet att David och Jenny kanske skall gå också

Men jag vill mest hänga med er! Puss

Unknown sa...

Precis, katten intar Skåne torsdag 1 maj. Finns det möjlighet att träffa er där kanske på kvällen? Vet inte om det är en så fet dag egentligen, det mesta är kanske stängt?

Försvinner iväg till Huset på fredagen för att träffa familjen.

Idag fick jag den första midsommarförfrågningen, från en icke-PK(den löd; Har du några planer för midsommar?) Lite tidigt ute men ändå en befogad fråga;Har jag några planer för midsommar?

Unknown sa...

har någon några päron vars sommarställe är tillgängligt så tycker jag vi drar dit