måndag, juni 18, 2007

Oh Canada ....

Kära vänner!

Det är med blandade känslor som jag precis fått reda på att jag troligtvis kommer att få stipendium för att åka till Kanada och Toronto i höst.

Framför allt trist eftersom jag egentligen bara vill hänga med er i Malmö! Lite synd eftersom jag också kunde få hålla en kurs på Malmö högskola i höst. Och sedan har jag ju en intressant date på gång här. Men roligt att få åka till Kanada och se det landet liksom.

Håll öron öppna efter någon som vill hyra lägenhet.

Puss och kram

7 kommentarer:

klenin sa...

Say WHAT?! Det låter ju väldigt fint Jakob, men jag kommer sakna dig så mycket! Tur att du kommer tillbaka iallafall, och att vi har Polen i sommar som intensivhäng. När får du definitivt besked - eller har du redan fått det?

Betty sa...

Nej! Jag lägger in mitt fetveto. Jag har fått nog av att du är borta ifrån stan.

Återigen vet man att det är allvar när Jake börjar inlägget med "Kära vänner".

Unknown sa...

Jag vet... jag är inte dundersugen liksom, men samtidigt ska man väl ta chansen ...

jag får definitivt besked på torsdag

Kram

Erik sa...

Det låter som en fantastisk grej! Jag är pepp för din skull, har bara hört superbra om Toronto och Canada! Får jag följa med?

Trist nu när du dejtar kanske och trist att du lämnar men 4 månader går som ett skott och Malmö består. Palekings består.

Unknown sa...

ja, kom med allihopa

ett litet PK kollektiv i Toronto. Det hade varit grejer det

Unknown sa...

Det lät ju fantastiskt kul!
Och jag kanske kan återgå till Katten igen nu när fler än jag är orsak till splittring? Judas känns så maskulint, jag har inte riktigt trivts med det.

Erik sa...

nej det kan du inte. Judas it is.