söndag, juni 10, 2007


Århus är så himla fint. Bildbevis kommer nog imorgon. Ikväll har jag minglat själv på pre-konferensmingel. Pratade med 2 personer. En projektledare i Århus och en svensk bibliotekschef norr ifrån. Både väldigt trevliga och gu va jag älskar att snacka med chefer, de har så vettiga idéer, om man har tur. Jag åt inget av den fina buffén, fattar inte hur man äter själv offentligt... Därav fruktsalladen ifrån 711. Buffén kallades 2.0. Jag fattade inte, jag måste ha missat något som borde varit intressant. Kanske en extremt tråkig ordvits. Trådlöst på hotell, i heart. Oj va läskigt det är att va helt själv på konferens, jag är lätt yngst. Peppigt.

3 kommentarer:

Boogie sa...

Go girl... Du må vara yngst men så länge man tar konferensen med hornen är det ingen som bryr sig, och det är ju du känd för att göra, go girl...

klenin sa...

Det är läskigt att vara själv på konferenser. Som tur var hade jag Halvar när jag hängde i Köpenhamn. Jag pratade visserligen inte så mycket med honom, men det kändes fint att vi iallafall var i samma rum. Heja dig E!

Unknown sa...

"Fattar inte hur man äter själv offentligt?"

Fattar inte det resonemanget. Ät kvinna, ät!