onsdag, juni 27, 2007

Vykort från Bästkusten

Yes!

Äntligen funkade det. Har satt datorn lätt obalanserad på fönsterkarmen och grannens trådlösa räcker precis!

Sen i tisdags förmiddag är jag själv på Tjörn. Igår ösregnade det och idag är det lite så där väder, liksom blött i luften. Antennen till TVn ligger på gräsmattan, telefonen började funka först igår och varmvatten pannan började koka när jag blev själv. Men ikväll var Bra-Arne (alltså ett riktigt namn) och lagade den. Så nu ska jag, efter att ha surfat lite, göra fotbad. Har varit förbo Lions loppis (mest crap), cruisat på cykel och kollat på film och löst korsord incognito. Imorgn bär det av till GBG och rean på Scout och Victoria Arena. Ska även testa ett frukostställe David har tipsat om.

2 kommentarer:

klenin sa...

Jag tycker att det låter himla fint! Ha det så skoj i GBG och på bröllopet så ses vi om inte förr så på paddlingen. Jag och Shake åker på Polski Summer Party imorgon och är tillbaka den nionde.

Unknown sa...

babe
du är saknad i Malmö
paddling blir greeeat

first stop Polen
jag funderar på att försöka odla mustach tills imorgon