tisdag, november 20, 2007

Bloggen fyller 2!




Jag firar med Elisabeths allra första inlägg, titta vad fint och ödmjukt det var:


Första inlägget


Har valt det mesta...titel på vår sida och så...allt kan ändras. Och om vi inte är nöjda med att ha en blogg så kan vi alltid deleata den. Kanske är mailkorrandet bättre....

Tiden får visa.

Ska till Lenin om ett litet tag och käka middag. Ska bli trevligt. Var på Vinylbaren och käkade brunch med Krabban, J och K (hans polare). Sen har jag inte gjort så mycket. Legat i sängen och kollat på MTV och det här paret, han i Blink 182 och ex.fröken amerika. Så klart började jag lipa när Mr skulle ut på turné och var tvungen att lämna sin son hemma...Nu har jag tagit mig till soffan för att kolla på TV och surfa på nätet.

Oki. Ikväll kommer Jake hem från Berlin. Så vi kanske får träffa honom i veckan! Hurra va trevligt.

2 kommentarer:

Betty sa...

åh va fint! Alla fina. Puss.

Unknown sa...

två år alltså