onsdag, oktober 29, 2008

FYI

Har varit på ett så jäkla pissigt humör hela dan idag. Surt, jävla skithumör. Orsak - ingen. Och kom inte dragandes med PMS - tack.

Fanns det ngn mjölk till jobbkaffet idag? Självklart inte. Har jag fått ett surt mail - helt omotiverat - ja. Förstår folk saker för sakta eller inte alls - svar ja. Var det tänkt att jag skulle träna idag - tjena glöm det. Luktar det fortfarande skit i mitt kök - självklart gott folk, självklart. Jag är full av hat inombords. Nu ligger jag på soffan och käkar smågodis. Imorgon mina vänner är en annan dag. Och då är det jag som *tar nya tag*.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker det är en mänsklig rättighet att vara fylld av hat ligga på soffan och äta godis ibland, huvudsaken att man inte går in i en låsning

Betty sa...

Och idag känner jag att det är en helt annan femma. Dagen känns fin. Ilskan rann av mig runt 22 igår. Poff, borta. Lika oförklarligt som när den kom.