fredag, oktober 24, 2008

kyla och koriander



Ikväll är det dags att testa det populäraste av alla ställen koriander - dejt med en lokal förmåga, det ska bli spännande

mindre kul är att jag efter att ha tittat runt i min favoritaffär där jag blivit lite bundis med ägarna - frågade om hur kallt det blir på vintern (kollade på vinterjackor) - fick svaret att de brukar bara vara 2 veckor med temperaturer under minus 15, men annars runt minus 7

:( Jag kommer dö, om inte av kyla så av alla dessa björnar som verkar härja i trakten (nu snackar vi inte håriga bögar)

2 kommentarer:

Unknown sa...

nu förstår jag korianders populäritet - jag och min tvingades flytta från soffan då ett middagssällskap anlände - som kompensation bjöds vi på varsin öl ... inte illa

Unknown sa...

för övrigt bekräftade bartenderna att det verkligen blir minus sjutton i Karlstad