torsdag, januari 15, 2009

Är det bara jag och Betty som matar bloggen nuförtin?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Se det som tecken på hög arbetsbörda, ingen tid att leta youtube klipp liksom

men jag kikar in då och då

Men de gånger jag lagt in inlägg är det ändå ingen som kommenterar :(

klenin sa...

Jag brukar inte youtuba så mkt men det här ramlade jag över när jag skulle tipsa en kollega om Scottan. Men oavsett väger hög arbetsbörda lätt mot Palekings, särskilt nu när vi alla bor på olika ställen! Eller är det dags att vöcka Puffens fråga igen kanske... ska vi lägga ner bloggen?

Unknown sa...

om vi inte kommenterar varandras inlägg och bjuder in via facebook till events så är det ju frågan...

Unknown sa...

jag går också in och kollar varje dag, men mina kunder uppskattar nog inte att jag bloggar på arbetstid så jag skriver inte inlägg då (och, ja, de kollar min trafik).

och på kvällen så försöker jag låta bli dator i högsta mån.

ber om ursäkt men så blir det i perioder väl. tycker dock det är dumt att avsluta bloggen helt. ibland faller andan över en och då är det kul att lägga in en text.

Betty sa...

Jag tycker det inte gör så mkt att vi är olika aktiva. Så är det ju med det mest. Ibland tryter inspiration eller tid. Vissa av mina inlägg förväntar jag mig inte att ni ska kommentera, andra hoppas man mer på...men lägga ner bloggen det vill inte jag i alla fall. Å kanske kommer jag se till att vara lite mer aktiv 2009...men jag lovar varken att vara rolig, intressant eller charmig. Bara bloggrig...

klenin sa...

Bloggrig, haha, vad fint! Men pliktbloggning ochpitybloggning är ju inte så ballt heller. Klart man vara ska blogga om och när man vill, det är inte det jag menar. Jag förväntar mig inte heller kommentarer egentligen, om de inte kommer spontant liksom.

Grejen är att jag mest inte vetat om nån går in på bloggen längre, för är det så kan man ju just lägga ner att skriva inlägg.

På kvällarna kör jag hellre telefon, men det går ju inte att ringa alla jämt. Det är JAG dålig på. Då kan det vara fint att reka bloggen en snabbis istället.