tisdag, januari 20, 2009

Är det någon som liksom jag som fastnat för det fantastiska programmet med idrottsmännen, i Mästarnas mästare, där de tävlar i olika uthållighetsgrenar antingen i lag eller enskilt? Så jäkla bra!! Rekommenderas verkligen. Å det är liksom inga vanliga sportgrenar utan mer lite som en blandning mellan Wild Kids och Robinsson. Så jäkla trevliga personer!

Samtidigt har jag käkat precis vad jag var sugen på till middag. Avokado, Mozarella med tomat och knäckebröd med Grevé. Smarrigt som tusan och så toppar jag med lite pistagenötter på det.


Igår natt sov jag jättebra för första gången på verkligen länge. Vi kanske snackar sen november. Å det dagen innan ett stort möte med alla 12 cheferna. Så jäkla glad. Idag har jag tränat så nu håller jag tummarna för en härlig sömn ikväll också. Pepp!! Vi har intressanta saker på gång i jobbet...det ska bli kul. Börja tro att vi har lite fart i seglen. Å så har jag satt två jäkligt bra konferensprogram!

Okej senaste news från mitt lilla liv. Nu ska jag kolla klart på TV. Ni har chans om ni slår på SVT1 NU!

So long

7 kommentarer:

Betty sa...

okej detta var ju ett helt ointressant inlägg inser jag nu. Men orkar radera liksom...

klenin sa...

Jag gillar det, vardagsupdates kan vara the shit. Men konferensprogram? Hm... Nu efterlyser jag ett liknande inlägg från Final Fantasy. Hur var helgen, till exempel?

Unknown sa...

TV är en bortprioriterad del av mitt liv
men jag måste säga att när jag såg påan till programmet tänkte jag - åh nej, inte ännu en tråkig dokusåpa med kändiskåta, istället för b-kändisar, b-idrottsmän/ kvinnor
Det är kul att höra att det funkar ändå

Betty sa...

Så fel, måste vara en dålig trailer aka felpaktering. Programmet handlar problemlösning, gruppdynamik, strategier och samarbete.

Betty sa...

om man inte bara ser till ytliga aspekter som exponering :)

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

jag gillar Mr romance bäst.