söndag, juli 08, 2007

30-årskris... Snart är det över.


Jaha då blir man 30 imorgon. De som har andan och närvaro i Malmö kan titta förbi på lite avskalad blåbärssmulpaj med marsansås runt klockan 7 och säga tjo. Den riktiga festen är planerad till sista veckan i augusti, inbjudningar och glada tillrop förflyttas således till framtiden, man måste ju få möjlighet att vänja in sig i de 30.

Kom hem från Italien igår, fan va det var fint, mycket vin, lite öl, god mat, fantastisk glass och mer sol och värme än gamla svea producerat. Som ni ser på bilden har jag äntligen införskaffat mig mitt första par solbrillor... Ray-Ban för det var det man ville ha på det glada 80-talet... Åker till Landet på tisdag kommer tillbaka söndagen den 15 och förväntar mig då långa slö dagar på västras träbrygga och sköna häng på folkans och möllans uteserveringar för de som vill hänga me.




2 kommentarer:

Betty sa...

Aj killen. Grattis gubben. Men jag kommer inte att dyka upp idag. Jag ska på konserter nere vid havet och det har jag peppat på så länge att det inte finns återvändo.

Men när du slår på stort och firar di 30 med pompa och ståt kommer jag va på plats!

Unknown sa...

tjena! Jag är ju i spanien och har det bra. Alltså måste jag överlämna gratulationerna på detta sätt och avböja kalas. Hoppas du finner dig i din ålder ganska snart.

Hälsa cissi!