tisdag, juli 24, 2007

Jaha, här sitter jag och myglar på jobbet

Fixar lite praktiska grejor; bokar klipptid, kollar försäkringen, gör en adressändring osv (ett litet sms om detta har väl dykt upp på någras mobildisplay precis).

Börjar där uppe den 3 september och kommer förhoppningsvis flytta upp den 4-5 dagar innan. En fin liten lya som ni alla är välkomna att krasha i när ni är sugna, jag har en extramadrass i garderoben. Jag och Shake ska ju slå till med en avskedsfest först, det blir väl den 24-25 så att det inte krockar med Boogies 30-års kris. Har förstått att det finns viss oro från en rödhårig gängmedlem över att denna fest än så länge bara är på planeringsstadiet men eftersom det ligger en månad bort så ska vi nog hinna med. Mina persikodrinkar från drinkfesten är dock redan fastställda. Har ni andra önskemål så kom med förslag, var inte blyga!

I övrigt tror jag att jag åt lite för mycket frukost, mår lite illa.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Vi borde träffas och planera lite. Vilka är i stan egentligen, katten, lenin och jag. Boogie? emma?

Kanske en drink på torsdag eller fredag?

Kram

Unknown sa...

fredag. Så vi får lite partykänsla i detta väder. En AW helt enkelt.

klenin sa...

Ja, fredag! Jag önskar redan nu Annas (pappas) lammkebaber, apelsindans och mad dogs.

Unknown sa...

Ok - aw är ju kul, men är det party?

Unknown sa...

Mer party än inget alls.
Fast vi kan ju bättre.

klenin sa...

Jag tänker inte vara bakis på lördag, så är det bara. Lagomparty hade varit jättefint!

Unknown sa...

well, then AW it is
jag ska på supafest på lördag så det passar fint