onsdag, juli 25, 2007

Stephanie i mitt hjärta

Shit - jag älskar min dejt, alltså

Igår kom han med Stephanie av Monacos platta platta från 1986 på vinyl som jag fick!
Som jag har letat efter den... nu måste jag bara skaffa vinylspelare...

Jag fick också minikorvar från tyskland, som gick under namnet partyballs, så jag antar att katten och jag är all set på snacksfronten inför vår avskedstillställning.

Kvällen toppades med att tv4+ nya satsning "Torsten Flink läser rysare"
Det var larger than life!

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken dag du måste ha haft!

Spenderade själv en lycklig halvtimme i köket med att laga en fantastisk rödbets-getostsallad. Ikväll går jag loss på kantarelltoast och färsk kronärtskocka. Vad gör man inte för att få in den rätta känslan trots vädret. Eller vädert som jag ska börja säga nu när jag ska till huvudstaden. Mest för att markera.