tisdag, juli 10, 2007

update

Hola!

Är i K-na och kommer ner till Malmö på måndag, åker till Baltikum på onsdag 18/7. Måndag vill jag hänga som fan!!! Shit vad många fina bilder alla postar! Jag orkar inte kommentera alla nu faktiskt. Johan! GRATTIS! Vi hörs i dagarna och syns på måndag hoppas jag, välkommen hem.

K-na är fantastiskt, sol idag, golf imorgon och torsdag, långa sovmorgnar i pojkrummet och hemlagad mat. Har köpt en ny cykel, den är italiensk och fin. Jag har inte träffat någon jag känner förutom Stoffe ännu men ätit två Glaciären-glassar. Polkagris och afterEight samt choklad, nästa blir pistage.

Kram från K-na

4 kommentarer:

klenin sa...

Babe, can't wait till måndag!

Betty sa...

häng häng häng.

klenin sa...

Jag får besök på måndag, hade glömt. Det får bli häng på Debban ist!

Unknown sa...

jag är up for it