måndag, juli 10, 2006

Adjöken


Fick ett mail om att jag hade kommit 2:a i jobbets VM-tävling. Ingen annan än jag hade heller tippat Italien som vinnare. Tyvärr verkar inte andra pristagaren (det finns inte ens något pris) få hålla något tacktal. I mina drömmar tackar jag Bloggen, mitt team på Drömelvan, Mr J och min familj.

Jag har diskat min disk. Det var inte allt för illa denna gång. Nu ska jag plocka upp allt som ligger runt om i lght. Väntar på Charlie, som jag lovat lemonad. Citronerna finns på Konsum och jag kan inte gå ut för jag har brist på nycklar. Jag har lämnat bort mina egna och de andra två uppsättningarna finns på andra håll i stan. Sms:ade och bad att han skulle ta med sig både citrusfrukter och bröd. Jag är skithungrig med tom kyl. Glömde tanka Jakobs Ipod med musik innan han drog till Sthlm. Som tur är har mr J nu lovat att jag får förvara 5 skivor i hans spelare. Snart ska jag rulla lakan och handdukar och lägga de fint i WIC (walk-in-closet), sen ska jag dammsuga och därefter packa. Har lite resfeber, men mest är jag förbannat hungrig. Funderar på vilka tidningar Emma och jag ska handla på flyget. Har laddat upp med ett par pocketböcker också. Undra vilken film jag ska kolla på, vilka TV-spel jag ska spela...usch vet inte om timmarna på flyget kommer räcka till...ååhh så ser jag fram emot flygplansmaten jättemycket. Mums! Jag älskar flygplansmat.

Peppen är enorm. Adios Amigos.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejdå......

......glöm inte bloggen när ni är iväg.....