tisdag, juli 04, 2006

heja portugal




4 kommentarer:

Boogie sa...

varför gillar vi portugal helt plötsligt? är jakob där nere eller?jag känner mig helt lost i vm, vilka vill man ska vinna, har bara sett sporadiska matcher. varför är ingen hemma förresten, har försökt ringa hem till alla men ingen vill svara. jaja försöker ringa imorgon igen, kanske tom mobilerna, hoppas allt e bra med alla.

Betty sa...

Det är så varmt så antingen är man på jobbet eller ute. Mobilen är bra. Just nu vill jag att italien ska vinna. För det har jag tippat i tävlingen på jobbet och italienarna är mitt sista hopp i drömelvan. Jakob var på plats i Porto härrom dagen men är nu åter i Malmö. Ring imorgon kväll så är jag säkert hemma. Kram.

Unknown sa...

portugal är ett litet fattigt land - de förtjänar att vinna

Unknown sa...

Johan, det är lite för varmt för att vi ska sitta hemma i våra lägenheter. Och sen när började vi ringa på varandras hemtelefoner? Men du är så välkommen på mobilen.

Själv höll jag på Tyskland (pga av de kritvita krispiga skjortorna Klinsmann flauntade)som åkte ut igår.

Nu vet jag inte vem jag ska heja på. Fattigdom och misär (enligt Jake the Break) talar för Portugal. Henry och Zidane (enligt min och Helenas Snyggast-i-VM-lista) talar för Frankrike.