fredag, juli 28, 2006

Bränn BHn

Hur lyckas man undvika att BH-bandet "krullar" sig på baksidan av skulderbladet? Igår på Tempo satt jag (för er som inte såg) med båda BH-banden synligt, helt öppet, tvinnade fult på ryggen. Förbannade är ni som såg men inte sa. Imorse var jag tvungen att byta BH två ggr innan jag lyckades få på mig en som inte mongade sig. Dess för innan stred jag en hård kamp mot BHn, som så fort jag inte tittade blixtsnabbt snodde ett extra varv på sig själv. VAD FAN gör man??!!! Jag blir galen!!

Tro inte att det här är ett litet på problem. BHn är precis som mensen. Något vi kvinnor får dras stora delar av livet.

3 kommentarer:

Erik sa...

Jag vet inte Elisabeth

klenin sa...

Jag brukar faktiskt inte ha det problemet så ofta. Skippa BH helt eller kör en med brottarrygg är mina konkreta tips.

Unknown sa...

Aldrig varit med om det själv. Låter som en ganska sunkig bh.