söndag, juli 30, 2006

Tärningsspelaren

Igår gamblade jag med slumpen om kvällens förehavanden. Slumpen bestämde händelseförloppet och vad som skulle göras. Usch det var dumt gjort. Det resulterade bland annat i jakob och puffen trodde att jag gjort slut med Mr J...det var synd och verkligen taskigt. För jag tror att jag pajade deras kväll lite granna. Usch förlåt mig. Jag skulle inte gett mig in i leken. Det som var bra var att slumpen förbjöd mig att röka. Peter försökte trotsa slumpen genom att gå till Inkonst istället för till Kuba. Han skar sig i foten. Så efter det vågade ingen stå upp emot slumpen. Det var roligt att se Mr J dansa Salsa. Det är nog det enda jag vill tacka slumpen för. Resten...nej inget mer slumpande för min del. Hädanefter är det jag som bestämmer.

Inga kommentarer: