torsdag, februari 09, 2006

After-work imorgon

?

12 kommentarer:

Betty sa...

jepp. st gertrud.

Unknown sa...

Va fan!
Jag då?
Jag vill också vara med!
Ni kan ju skicka ett sms eller nåt.

Boogie sa...

åker till sthlm imorgon åter söndag, ha en fin helg alla glada.

Betty sa...

Jag har sagt till mina kursare också. Tror att Js vänner kommer också. Emma vill va med också.

klenin sa...

Låter fint med StG. Men då måste vi försöka vara där prick och haffa den där finfina soffan!

Unknown sa...

fast jag var där 10 i fem sist och då var det fullt i det fina huset.

Unknown sa...

Det är ingen som ska till Inkonst på lördag? DJ:ns leende kan smälta isberg. Och det är anledning nog för mig att fundera på besök.

klenin sa...

OK, så när ses vi StG?

Betty sa...

Oki. krabban och Jonas kommer va där halvfem för att se till att vi får fina soffan i vänstra huset. De vill gärna att ni andra kommer strax innan fem...så de inte blir tvingade att gå därifrån pga ett annat gäng. Jag kommer så fort jag och emma hinner senast kommer vi strax innan sex.

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Erik sa...

Jag kommer så for jag kan!

klenin sa...

Jag siktar på strax innan 17.