fredag, februari 03, 2006

Kolonistaz - kontot spokar

Jag borjar fundera lite pa kolonilotten sa jag kollade laget pa kontot.

Elisabeth, jag och en till har satt in pengar i Januari.

Katten du lag ju en betalning back, ar det du som har gjort denna insattning?

Johan lag en betalning plus sedan forra inventeringen och det gor nu aven elisabeth och jag.

By the way 1)
Shane - the farmer och jag aker till havet idag och ska talta. Jag vet inte vad jag ska saga - men snabbt sammanfattat kan jag ju konstatera att efter att ha fatt honom pa fall sa blev han betydligt mindre intressant. Men det kan vara trevligt med lite kroppskontakt i tva manader till.

By the way 2)
Efter att ha upplevt nu i tva veckor hur det ar att lagga smutsiga klader i en tvattkorg och en dag senare hitta dem tvattade och ihopvikna pa sangen sa borjar jag fundera pa om pigdebatten inte var sa tokig. Igar nar jag kom hem var dessutom mitt rum stadat eftersom familjens stadtant hade varit pa besok. Vardagslyx nar den ar som bast!

Pussar
Jakob

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, det är jag som varit inne och bidraget med en hundring.

klenin sa...

Jag har inte betalat för januari.. är det tänkt att vi ska dra igång våra överföringar nu alltså? Eller när?

Betty sa...

Vi ska inte börja betala förrän i slutet av mars är det sagt...men jag ar råkat programmera internet-banken fel...därav en extra inbetalning....så Lenin och Johan det är bara till att ligga lågt...

klenin sa...

That I can do.