torsdag, februari 23, 2006

helgen då...

...???

10 kommentarer:

Erik sa...

25-årsfest hos Emma (Kräkets och min kompis) på fredag. Jag tror folk skulle till buddha lounge efter.

Lördag chill, någon mer? Jag vill gå på konsthallens nya utställning, någon mer? Jag vill äta gott, någon mer?

Betty sa...

Jag ska ta det lugnt hela helgen och verkligen koncentrera mig på städning. Detta resluterar i att jag skulle kunna tänka mig ett glas vin på tempo på lördag.

Jag var på utställningen förra söndagen den var verkligen fin.

På fredag går Em, Anna, Mr J och jag på nöjesguidens grej.

Boogie sa...

jag vill också gå på konsthallen på lördag. en fika me lite konst, fan va fint.

är det ok att följa me på fredag eller är det bjudfest?

en god middag på lördag i glada vänners sällskap skulle vara fantastiskt, lite vin o en god gryta hos mig kanske eller någon annan som vill bjuda eller ska vi ta det på lokal.

vad sägs?

Erik sa...

Det är bjudfest vad jag vet

Gryta hos dig låter superbt. Vi kan kombinera o gå ut o ta ett glas rödtjut efter kanske?

Boogie sa...

soudns like a plan, jag bjuder på middag på lördag, vilka vill äta och finns det några önskemål på mat o dryck.

ska träna imorgon kväll och sedan se sista perioden av oshockeyn sve - tje men sen är jag öppen för förslag, finns det några.

Boogie sa...

jag svarar på min egen fråga, vad sägs om en god gulasch med dumplings och ett gott rött vin. har aldrig gjort varken gulasch eller dumpllings men någon gång måste ju vara den första. vem vill komma och testa mina kuliminariska försök och sedan kanske gå på lokal för ytterligare ett glas vin om andan är där.

vad sägs?

fortfarande ledig för fördrink på fredag skulle va kul att sluta upp vid puffens och kräkets sida på buddah, har ännu inte fått möjligheten att besöka denna eminenta lounge eller har ni några andra förslag.

klenin sa...

Hej,

Jag hänger i Lund ikväll, åker sen uppåt Småland på lördag och är tillbaka någon gång vid kvällstid. Vet inte alls när det blir, men jag kommer höra av mig till Le Puff när jag är back in town.

Betty sa...

Johan tycker din lördagslpan låter fantastiskt fin, trots detta hoppar jag middagen och sluter eventuellt upp på bar efteråt. Det viktigaste i mitt liv är nu städning...och du vet hur jag är....det kommer ta timmar....för att inte säga dagar.

Unknown sa...

Jag är intresserad av allt som kan tänkas hända på lördag, konsthallen, fika, middag, vin - you name it!
Ikväll är det Nöjesguiden för mig. Du bör kunna hänga med j, de brukar inte kolla anmälda namn. Att gå ut till Buddah hade varit trevligt men pengarna....

emma d sa...

Oj så många trevliga helgplaner det finns presenterade på bloggen!
Precis som Anna är jag intresserad av att hänga på de flesta av lördagens aktiviteter.

Johan, mat hos dig låter väldigt fint. Jag hade tänkt föreslå middag på Tempo men jag är ju svag för Gulasch så om även jag får komma till dig blir jag glad och du kan räkna in mig som gäst.
Jag skulle också kunna tänka mig ett glas vin på Tempo efter middagen och det känns som en kombo som gör alla nöjda. Betty får rödtjut i belöning för god städinsats, Johan får träna på att göra gulasch och dumplings, Erik får god mat och jag får vin+käk samt hänga med er vilket jag tycker är trevligt:-)

Konsthallen låter också trevligt men om det blir fint väder imorgon åker jag nog med på utflykt till Ringsjön för att åka skrillor. Blir inte utflykten av hänger jag som sagt gärna med till Konsthallen, när hade ni tänkt gå dit?

Jag ska också på smygläsningen av Nöjesguiden ikväll.