söndag, oktober 28, 2007

För igår var det ju lite livat.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ace of Base alltså...

Ni fattar inte hur stora de var här i Canada. Och alla älskade dem. Ingen tror på mig när jag säger att jag aldrig fattade grejen

klenin sa...

For the record kan jag meddela att även jag och Puff är vid liv efter en hård natt i Malmös svängar. Jag snackade även upp en tystlåten poppojke så att vi (ett gäng) kunde krascha hans kompis fest när Jeriko hade stängt. Ganska stort. Mycket sent.

Soko var fantastisk men hade ganska taskig attityd. Hon såg ut som en Betty à la France och var skitsnygg! Kvällens värsta var att Per Sinding Larsen var SJUK och kvar i storstan. Men Henkans gäng vägde upp det hela fint, bara det att en var polack och det andra hette Ruben gjorde PSL crew till en succé.

Jakob, har du varut Bob Dylan än? Tell all!

Unknown sa...

Jodå

Bob Dylan var ganska lyckat - jag blev ganska lik i väst och vit 70 -talsskjorta och de klassiska glarrorna då'rå. Tyvärr tog jag inte kameran med mig, jag inriktade mig på sprit och dans hela kvällen. Jag hade gjort kartongskyltar också

so..
Im just
a sweet Swede
lost in Canada
wondering...
where are my
groupies

Ju fullare folk blev desto mer heterohångel fick jag på den akten. Jag var t.o.m tvingad att avstyra en skogsnymf som var alldeles för på ett tag...

Kvällens utklädnad var utan tvekan Dick in a Box
Jag såg fyra stycken. Jag satt även i samspråk med Lenni Kravitz ett tag och diskuterade politik med Fred Flintstone.

klenin sa...

Shit vad fint det låter! Känner mig ärad att du körde kartonggrejen också.

Betty sa...

Jorrå nu är man tillbaka i stan...söndagen var prima, sovmorgon, promenad, häng med familjen och sen middag med Emma och resa till Malmö. Oväntat kanske man kan tycka. Men det gäller att hålla flaggan högt ända till mål.